En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

divendres, 7 de març del 2014

FLAM DE XOCOLATA I NEULES

Fullejant una revista de cuina, vaig veure una recepta de flam amb galetes que hem va semblar interessant. A l'armari vaig trobar una capsa de neules i vaig pensar en aprofitar-les; així que vaig canviar les galetes per neules i va quedan ben bó. 
INGREDIENTS:
4 ous
125 grs. de sucre
1/5 l. de llet
2 cullarades de xocolata pur en pols ( la meva TORRAS)
12 neules
  • Primer de tot farem el carmel liquid, si el fem nosaltres, jo el compro fet (ja ho sé que no es tan bó,  però no trobo el moment de posar a fer-lo)
  • Posarem en un cassó la llet, el sucre i el cacao en pols i remenem fins que estigui ben desfet. 
  • Piquen les neules i les incorporem al cassó. (jo les vaig posar dintre una bossa de plàstic i vaig pasar-hi el rodet per sobre)
  • Posem els ous en un bol i el batem bé; poc a poc hi anem afegim la barreja de llet i neules I ho remenem amb una cullera de fusta fins que ens quedi una massa homogenia. 
  • Posem la barreja en flaneres i les posem al forn al bany maria a 180 º uns 45 minuts. 
  • Un cop passat aquest temps els treurem del forn i els deixem refredar a sobre el marbre de la cuina. 
  • Quan estiguin ben freds ja els podem posar a la nevera , millor que els hi deixem un parell d'hores abans de menjar-los. 
  • Els podem servir acompanyats d'una bola de gelat o de fruits vermells, o el que més ens agradi. 


16 comentaris:

  1. Qué original Quima con neulas no se me habría ocurrido pero debe estar delicioso...me lo llevo...Feliz día guapa!

    ResponElimina
  2. Fa dies que no he fet flam!!!!!!!!
    A més, encara tinc un paquet de neules.
    T''el copio.
    Petons

    ResponElimina
  3. Sense dubte el flam és un dels postres que més m'agrada i aquest que ens presentes ha de ser un autèntic vici Llàstima que a casa meva les neules no sobren mai.
    Petonets

    ResponElimina
  4. Ha de ser ben bo... llàstima que a casa les neules no sobren mai però unes quantes galetes si que les trobaré per fer-lo.
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  5. Ostres si en tenen de sortida les neules...com que ja no me'n queden ho hauré de fer amb galetes! Petons!

    ResponElimina
  6. novedoso flan para mi y pinta muy bien esta combinacion Quima¡
    Peto

    ResponElimina
  7. òndia, que bo que ha de ser aquest flam, Quima! una recepta d'aprofitament genial.

    ResponElimina
  8. Quin flam més original!
    Ha de quedar boníssim, amb les neules i la xocolata... de vici total!

    ResponElimina
  9. Buenos días Quima. Que buen postre que nos dejas hoy, este flan de chocolate con los barquillos, tiene que tener un sabor buenísimo. Muy buena idea el acompañarlo con el helado.
    Un beso Paco

    ResponElimina
  10. La recepta em va de perles, tinc unes neules que ja no les vol ningú... i com són fans dels flams els hi faré!! petó

    ResponElimina
  11. Trobar-se els trossets de neules entre la xoco deu ser una explosió...a mi que m´agraden tant les postres amb galetes, fliparia amb un flam com aquest. És una bona recepta d´aprofitament.

    ResponElimina
  12. Este flan sienta bien a cualquier hora, qué rico.

    ResponElimina
  13. El contrast de textures d'aquest flam segur que és ben divertit i de gust, segur que molt bo!

    ResponElimina
  14. Quima. Unes postres ben senzilles de fer, ràpides de menjar i molt bones!

    ResponElimina
  15. Un flam boníssim! Té una pinta perfecta!
    petons

    ResponElimina
  16. No sabia que fer amb les neules que van quedar de Nadal. Una molt bona idea. Els faré aquests flams... ummm ja se'm fa la boca aigua.

    ResponElimina