En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimecres, 19 de juny del 2013

SANDVITX GRATINAT

Aquest mes les noies de MEMORIES D'UNA CUINERAens proposaven fer un sandvitx i aquest més si que vaig dir que hi arribaria a temps per participari. En una de les revistes de COCINA FACIL, hi havia aquest sandvitx, i hem va anar com anell al dit. Amb tot amb meu favor no tenia excusa per no participar-hi.  es tan senzill que hasta fa vergonya posar la recepta.

INGREDIENTS:
2 llesques de pa de motlle , el meu integral
1 llesca de pernil dolç
1 llesca de formatge
bechamel
formatge ratllat
per acompanyar:
1 ou dur
tomate
enciam
pastanaga ratlada.
  • Posem una llesca de pa i a sobre hi posem 1 de pernil i una altre de formatge. El pa si volem el podem untar per la part de dintre o bé amb mantega o tomaquet fregit (tindrà més dust), jo no hi vaig posar res, però a la propera ho probaré. 
  • El tanquem amb l'altre llesca de pa i el cobrim amb bechamel, hi posem formatge ratllat i ho gratinem.
  • Quan està gratinat el servim calent. Ho acompnyem d'una amanida I tenim un sopar informal, ben ràpid de fer. 
 Amb aquesta recepta participo al repte d'aquest mes de:

13 comentaris:

  1. quin goig que fa aquest entrepà, m'encanta

    ResponElimina
  2. Que bo Quima!! Té una pinta... que fa venir una salivera... ;)

    Petons!

    ResponElimina
  3. mare meva, quina pinta!! em sembla que has creat el meu sopar diari ideal!! jeje petons

    ResponElimina
  4. Bona proposta, Quima! A frança en diuen croque-monsieur, crec. Quin bon color!

    ResponElimina
  5. Que bo, Quima!!! bona idea!!!
    Bona revetlla, guapa!

    ResponElimina
  6. A casa ens estem aficionant molt a aquests sandivtxos, és que són tan bons amb la beixamel i el formatge gratinat...

    Petons!

    ResponElimina
  7. Amb la gana que tinc... que bo que és!

    ResponElimina
  8. el gratinat m'ha encantat!!! té molt bona pinta Quima. Moltíssimes gràcies per participar. petonets

    ResponElimina
  9. Que pinta tiene!!! fabuloso, me gusta mucho con la bechamel y gratinado.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  10. Dona fàcil, fàcil no és que porta moltes coses, és ben complert.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  11. M' ha agradat que hi hagis posat bechamel per sobre...Què bo!

    ResponElimina