En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimecres, 26 de setembre del 2012

MERMELADA DE PEBROT


La mermelada que avui us porto l'he fet diverses vegades, ja que desde el primer dia a casa ens va encantar. La meva filla m'en demata tot sovint per endur-sen a Barna. L'altre dia hem va preguntar si en tenia i va ser l'excusa perfecta per fer-ne un parell de pots. Crec que no l'habia posat mai aquesta recepta, i aixó que com podeu veure la primera foto es de ja fa un any.L'altre dia fen un repas viag veure que no habia acabat de fer mai l'entrada. He de dir que la recepta i la idee la vaig treure del blog La cuina de l'estany.
INGREDIENTS:
400 grs.d e pebrot vermell
200 grs. de sucre
50 grs.d e vinagre
100 ml  d'aigua
  • Primer de tot rentem bé els pebrots, els exugem i els tallem a trossos, desp´res jo els pico amb la picadora molinex. 
  • Quant els tenim picats els posem en un casó amb la resta dels ingredients i ho posem al foc . Procurem que no sigui el foc molt fort, que així la mermelada es va fen poc a poc. 
  • Ho anem remenant i quan viem que ja s'ha evaporat tot el liquid ja està llesta .
  • Aproximadament hi vaig estar una horeta , i tampoc la deixeu molt espesa; ja que al refredar hi acaba de quedar . 
  • Quan encara es calenta la posem en pots previament esterilitzats , tapem i la deixem refredar de cap avall, per així fer el buit.
  • Amb aquestes quantitats ni surten una parell de pots no gaire grans.
La podem servir per esmorzar o com aperitiu sobre torradetes untades amb filadelfia i per sobre hi posem la mermelada. Els contrast dels dolç de la mermelada amb la del formatge es bonissima. 

13 comentaris:

  1. Mare meva, quina bona pinta Quima! En faré! Te n'has sortit molt bé, noia! Petons

    ResponElimina
  2. Què bona!!! jo també la faig, la recepta em sembla que és la mateixa! i amb formatge està molt bona! la de tomàquet també queda genial!

    ResponElimina
  3. Quima, t'ha quedat molt be,aquesta Mermelada de Pebrot.
    A reveure.

    ResponElimina
  4. I tant que és bona!!! i amb formatge de cabra per morir de gust!!!!:)) Petonets

    ResponElimina
  5. Té bona pinta, i si és del Pla de l'Estany segur que si. Tot queda a casa, oi?
    M'agrada la nova foto del perfil.
    Petons, guapa!

    ResponElimina
  6. Si és el que diem aquestes cosetes si són caseres es nota moltísssssssim. :)

    ResponElimina
  7. Tinc curiositat per saber quin gust té aquesta melmelada... mai l´he tastat.. et copio la recepta que amb formatge ha d´estar de por!!! Petons,

    ResponElimina
  8. és molt bona la mermelada de verdures!! i la de pebrot una de les millors! un aperitiu genial! petons

    ResponElimina
  9. quins pots tan bonics que t' han sortit. Jo no n' he fet mai de pebrot, segur que és molt bona.

    ResponElimina
  10. Hola Quima guapa tu

    nena m´encanta aquesta melmelada, tenim un amic que no li agrada el pebrot, un dia que va venir a sopar vaig preparar unes barquetes de pasta de full amb philadelfia i a sobre amb la maniga pastissera li vaig per unes flors de melmelada de pebrot, com se les cruspia i a sobre es va pensar que era confitura de gerds,...je,je,

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  11. És una melmelada original i molt bona, els pebrots ja són una mica dolços, oi?
    I t'ha quedat un color molt bonic!

    ResponElimina
  12. Jo sempre la he fet de pebrot vermell i verd junts... però aquesta l'apunto a pendents, que m'ha agradat molt..
    Petonets.

    ResponElimina