En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

divendres, 2 de desembre del 2011

GALETES I MADELENES AMB CHIPS DE XOCOLATA I CARBASSA

Ja f auns dies donant una volta pels blog vaig veure unes galetes de taronja i xocolata.  en el blog VISC A LA CUINA. Tenian una pinta bonissima i com que al matí quan habia anat a mercat habia comprat un tros de carbassa vaig pensar que les podria fer amb carbassa i xocolata. La veritat es que de galetes no n'habia fet mai i ja feia temps que portava de cap fer-ne. Aixi que aprofitant que el dimecres a la tarda tinc lliure hem vaig posar mans a l'obra.
INGREDIETS:
120 grs. de mantega
100 grs. de gotes de xocolata negra
250 grs. de farina amb llevat
200 grs. de carbassa bullida
80 grs. de sucre
1 ou
una cullaradeta de vainilla
 un pols de sal
un raig de cointreau. 
Primer de tot pelem y fem bullir la carbassa, jo com que no tenia cap vaina de vainilla hi vaig posar un cano de canyella. Quan esta bullida l'escorrem bé, que ens tregui tota l'aigua posible i la deixem refredar. 
Ara anem a preparar les galetes. 
Posem la farina, si no porta llevat hi posem royal, el sucre, la vainilla i la sal en un bol. Hi afegim l'ou i es barreja tot amb els dits.  A continució s'hi posa la mantega feta pomadai el licor. Es barreja tot ben bé i quan ho tenim ben barrejat hi afegim la carbassa i les gotes de xocolata i ho barregem bé  i formen una massa. Tapem el bol i el deixem reposar una horeta a la nevera. 
Passat aquest temps anem fen boletes les axafem una mica i les posem a sobre la bandeja de forn que previament haurem folrat amb paper per anar al forn .
Es couen a 200 º entre 10 i 15 minuts tot vigilant de que no es cremin. 
Quan les treiem del forn serna toves, però no les hi deixeu més estona ja que un cop fredes van quedan més dures.
Com que hem va sobrar carbassa, vaig aprofitar per fer madelenes , també posant-hi carbassa i boletes de xocolata. La recepta de les madelenes aqui .
Van quedar molt esponjoses , crec que era la carbassa que els hi donaba Un toc com humit I aixó feia que inclós al cap de dos dies estiguessin tovetes com el primer dia.
Com que en varen sortir unes quantes, vaig congelar-ne una part i he de dir que un cop descongelades van quedar con si s'acabessin de fer:

10 comentaris:

  1. Qué ricas te han quedado las galletas........ Las magdalenas se ven muy esponjosas........ Ummm que merienda más buena con productos caseros..... :)

    Besos y feliz finde
    http://angiazucarycanela.blogspot.com

    ResponElimina
  2. que buenas todassssssssssssssssssssy yo sin poder catarlas ,,,mecachisssssssss

    ResponElimina
  3. No se que m'agrada més si les galetes o les magdalenes! Té tot una pinta boníssima.
    Salutacions.

    ResponElimina
  4. Han de qedar unes galetes molt gustoses i originals. Entre les galetes i les magadlenes, tens esmorzars dolços per tota la setmana!

    ResponElimina
  5. La carbassa també lliga molt bé amb la xoco...Quan tastes una d´aquestes galetes ja no pots parar. Les prefereixo a les magdalenes.

    ResponElimina
  6. Quines pastes més bones, Quima! Prenc nota de les madalenes, a veure si em surten.. .petonet

    ResponElimina
  7. Ja ho crec que la carbassa ajuda a què es mantinguin toves!! M'anoto les galetes (de magdalenes ja n'havia fet ;)) que m'encanta la carbassa!
    Petons!

    ResponElimina
  8. Qué ricas, con tu permiso me llevo una de cada. besitossss

    ResponElimina
  9. Han de quedar ben bones, tan les galetes com les magdalenesa, carbassa i xocolata una delicia... Petons,

    ResponElimina
  10. Doncs jo també les provaré amb carbassa, t'han quedat maquíssimes, i també faré les magdalenes, t'ho asseguro!

    ResponElimina