En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimarts, 20 de desembre del 2011

BOMBONS

L'altre dia vaig haber de fer un detall per portar al sopar que varem fer les alumnes de patchwork de L'AGULLA MAGICA, i la veritat es que ens ho van posar una mica dificil, dons no podia valer més de 1 euro i a més habia de ser informal. 
Com sempre s'hem va tirar el temps a sobre i necesitava una cosa sencilla i ràpida i tambpoc tenia temps per anar a mira botigues per a veure que trobaba per aquesta quantitat.  Així que shem va ocorrer fer bombons i com que per presentar-los els vaig posr dintre un cartro d'ous, més o menys ja s'ajustava al pressupost. Vaig fer els que en aquell moment tenia  els ingredients a l'abast , el de xocolata negra i ametlla. 
Evidenment m'en varen sortir mes dels 6 que necesitava, així que ahir mirant els que habien sobrat vaig optar per fer-ne de diferents i així ja teniu una bandeja de bombons per el que fes falta.
Uns bombons ben sencills i ràpids de fer ideals per acompanyar les llargues sobretaules d'aquest dies mentre compartim xerrades i rialles amb la familia o els amics.
 He de dir que tenia una rajola de torro d'alacant i volia probar de fer alguna cosa més que no fossin flams, aixi que vaig fer-hi uns bombons. Si us agrada la xocolata, xocolata ....o sigui la negra millor fer-los amb xocolata negra, ja que amb la de llet queden molt dolços, però com que a casa meva hi ha qui prefereix la xocolata amb llet, vaig optar per aquesta.

BOMBO DE XOCOLATA AMB LLET AMB TORRO D'ALACANT
Agafem la xocolata amb llet i la desfem al microones , amb petites sesions, jo primer li poso un minut i després vig fent sesion de 10 segons, però no cal esperar a que estigui ben desfeta, ja que al anar-ho remenant la mateixa escalfor de la xocolata ens anirà desfen l'altre. 
Vaig agafar mitja rajola de torró d'alacant i la vaig triturar amb el morter, vigilant de que nos ens quedi farina, han de quedar trossets. Ho barregem amb la xocolata i amb una cullera de postres anem fent pilonets sobre un pape de cuina. 
Ho deixem refredar i  ja tenim els bombons fets. 
BOMBO DE XOCOLATA BLANC AMB FESTUCS
Es el mateix procediment que l'anterior només que aqui vaig guardar uns quants festucs sense barrejar amb la xocolata, per posar-los pel damunt ............dos o tres per cada bombó.
BOMBO DE XOCOLATA NEGRA AMB PALETS D'AMETLLA
El procediment es exactament igual només que primer hem de torrar l'ametlla al forn vigilant de que nos ens quedi massa torrada que sino desprès amargaria. La posem al forn i quan veiem que agafa color ja la tenim llesta per barrejar-la amb la xocolata negra.
BONES FESTES DE NADAL PER A TOTS !!!!


14 comentaris:

  1. Ohhhh Quima quina foto i quins bombons!!!!
    Al teu blog ja es respira el nadal, bones festes, guapa!!!

    ResponElimina
  2. Unos bombones chulísimos y muy ricos, me llevo un par jeje. besitos y felices fiestas guapa...

    ResponElimina
  3. Quina bona idea amb el torró d'alacant! Els he fet amb fruits secs, però la idea del torró em sembla genial, ho provaré ;)

    ResponElimina
  4. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...que güenos

    ResponElimina
  5. Unos bombones para chuparse los dedos,hay que probarlos!!!!!!!!!
    Besos y Feliz Navidad
    Miguel
    lareposteriademiguel.blogspot.com

    ResponElimina
  6. QUIMA ¡¡¡¡QUINS BOMBONS, UMMMMM!!!!!!

    ResponElimina
  7. Qué buenos bombones...... Con tu permiso cojo uno......Besos y Felices Fiestas....... :D

    http://angiazucarycanela.blogspot.com

    ResponElimina
  8. Madre mía qué ricos Quima, me encantaría probar uno de cada, están divinos.
    Feliz Navidad
    Besos

    ResponElimina
  9. Mollt originals amb el torró!
    Bones festes!
    Petons

    ResponElimina
  10. Bon Nadal guapa!!! gaudeix molt dels teus i sobretot dels menjars!! ;P petonets

    ResponElimina
  11. Buena bandeja de bombones como bien dices para estas largas charlas.
    Besotes

    ResponElimina